Κεντρική σελίδα | Ιστορία | Ειδήσεις | Κανονισμοί | Καλεντάρι | Βαθμοί ELO | Ενώσεις - Σωματεία | Σχολικό Σκάκι | Επικοινωνία

ANAKΟΙΝΩΣΗ

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ 2005

17ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 2005
3ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 2005

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

Α. ΓΕΝΙΚΑ

1. Σύμφωνα με την προκήρυξη, η τελική φάση θα διεξαχθεί στις 25 έως 27.03.2005 ( Παρασκευή απόγευμα μέχρι Κυριακή απόγευμα ). Οι δικαιούμενοι πρόκρισης είναι 405 μαθητές και μαθήτριες για το ατομικό και 40 ομάδες ( τετραμελείς ) για το ομαδικό πρωτάθλημα.

2. Από το πρόγραμμα προκύπτουν δύο τουλάχιστον διανυκτερεύσεις για τους αγωνιζόμενους, τους συνοδούς και τους όποιους παράγοντες.

3. Από προηγούμενη εμπειρία υπολογίζεται ότι θα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για τη διανυκτέρευση τουλάχιστον 900 ατόμων.

4. Η Ομοσπονδία διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής των ημερομηνιών. Σε περίπτωση που η διοργάνωση έχει ήδη ανατεθεί, οι ημερομηνίες μπορούν να αλλάξουν μόνο ύστερα από σύμφωνη γνώμη του διοργανωτή.

Β. ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

Οι ενδιαφερόμενοι φορείς (ενώσεις, τοπικές επιτροπές, σύλλογοι, κτλ.) θα πρέπει να εξασφαλίσουν:

1. ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ: 30 περίπου διαιτητές συνολικά, υπολογίζοντας 2 τουλάχιστον ανά κατηγορία ( 11 όμιλοι ), συν τους 2 βοηθούς επικεφαλής ανά τομέα ( αγόρια – κορίτσια ), τον επικεφαλής διαιτητή ( chief arbiter ) και επιπλέον 2 για τις κληρώσεις. Επιπλέον περίπου 5 άτομα για τη μηχανογράφηση της διοργάνωσης (internet, γραφείο τύπου κλπ). Γενικά, μαζί με τους υπεύθυνους διοικητικής μέριμνας ( γραμματεία, διευθυντής αγώνων, παρατηρητής αγώνων κ.λ.π ), το προσωπικό θα είναι τουλάχιστον 40 άτομα.
Ο επικεφαλής διαιτητής ορίζεται από το Δ.Σ. της ΕΣΟ., ύστερα από πρόταση του Γραφείου Διαιτησίας. Οι υπόλοιποι διαιτητές ορίζονται από το Γραφείο Διαιτησίας της ΕΣΟ, σε συνεργασία με τον Επικεφαλής Διαιτητή, λαμβανομένης υπ’ όψιν και τυχόν πρότασης του διοργανωτή. Το υπόλοιπο προσωπικό ορίζεται από τον διοργανωτή, με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΣΟ.
Ο διευθυντής αγώνων ορίζεται από τον διοργανωτή, με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΣΟ.
Ο παρατηρητής των αγώνων ορίζεται από το Δ.Σ. της ΕΣΟ και έχει ως αποκλειστική αρμοδιότητα τον έλεγχο και την παρακολούθηση της εκτέλεσης των όρων της συμφωνίας ανάθεσης για τη διοργάνωση καθ’ όλη τη διάρκεια των αγώνων.
Είναι απαραίτητη η παρουσία ιατρού των αγώνων με μέριμνα του διοργανωτή.

2. ΥΛΙΚΟ: Ο διοργανωτής πρέπει να μεριμνήσει για την μεταφορά με δικά του έξοδα όλου του απαραίτητου υλικού και εξοπλισμού που διατίθεται από την Ομοσπονδία ( τουλάχιστον 300 χρονόμετρα, 300 σετ σκακιέρες και κομμάτια). Επιπλέον πρέπει να μεριμνήσει για καρέκλες και τραπέζια για 600 περίπου άτομα (παίκτες, προσωπικό).

3. ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ : Ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να έχει πλήρη μηχανογραφική υποστήριξη στη διάθεση του επικεφαλής διαιτητή, της Γραμματείας, του γραφείου τύπου και του Internet
( Ηλεκτρονικoί Υπολογιστές, Εκτυπωτές, φωτοτυπικά, fax κ.λ.π ).

4. INTERNET: Ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να διαμορφώσει στην ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας ειδικό υποσέλιδο για τα πρωταθλήματα, με αναλυτικά αποτελέσματα, βαθμολογίες, κ.λ.π.

5. ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ : Ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να στελεχώσει γραφείο τύπου για τη καθημερινή ενημέρωση των Μ.Μ.Ε. με δελτία τύπου, συνεντεύξεις κ.λ.π.

6. ΠΡΟΒΟΛΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ: Ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να μεριμνήσει για την προβολή της διοργάνωσης με τον καλύτερο τρόπο (εκτύπωση αφισών, ανάρτηση πανώ, Μ.Μ.Ε.).

7. ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ για τουλάχιστον 900 άτομα ( ισχύει για περιπτώσεις εκτός Αθηνών/Θεσσαλονίκης ):

Τουλάχιστον Β! κατηγορίας με δωμάτια (μονόκλινα, δίκλινα και τρίκλινα) που να διαθέτουν οπωσδήποτε :

α1). Κλιματισμό ανάλογα με την εποχή (ψύξη ή θέρμανση)
α2). Ζεστό νερό συνεχώς
α3). Τηλεφωνική σύνδεση
α4). Τηλεόραση

β). ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ( ισχύει για περιπτώσεις εκτός Αθηνών/Θεσσαλονίκης ): Αν η απόσταση ενός ή περισσοτέρων ξενοδοχείων από την αίθουσα των αγώνων είναι μεγαλύτερη από 800 μ. ( περπάτημα 10- 15 λεπτών ), ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να εγκαταστήσει υπηρεσία συγκοινωνίας που θα συνδέει τα ξενοδοχεία με την αίθουσα των αγώνων στο χρονικό διάστημα τουλάχιστον μισή ώρα πριν από την έναρξη και μέχρι μισή ώρα μετά τη λήξη των αγώνων, ώστε να εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη και έγκαιρη μεταφορά όλων των αγωνιζόμενων από και προς τον αγωνιστικό χώρο.
Η παραπάνω συγκοινωνιακή σύνδεση θα προσφέρεται δωρεάν σε κάθε πρόσωπο που συνδέεται με τους αγώνες ( αθλητές, συνοδοί, διαιτητές, προσωπικό της διοργάνωσης, κ.λ.π. ), στη δε προσφορά του διοργανωτή θα περιλαμβάνεται συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα σύνδεσης και θα διασφαλίζεται ρητά η λειτουργία του συστήματος συγκοινωνίας.

γ). ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΓΩΝΩΝ: Τουλάχιστον 700 τμ, αν είναι δυνατόν ενιαία, κλιματιζόμενη, με καλό φωτισμό και χωρίς ενοχλητικούς περιβαλλοντικούς θορύβους. Πρόβλεψη για θεατές στον αγωνιστικό χώρο ( διαχωρισμός περιοχής παικτών με σκοινιά ).

δ). ΓΡΑΦΕΙΑ: Ιδιαίτερα γραφεία για τη γραμματεία αγώνων, τον επικεφαλής διαιτητή, το γραφείο τύπου και το Internet.

ε). ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ ΣΥΝΟΔΩΝ: Ένα χώρο αναμονής για 300 περίπου άτομα σε κοντινή απόσταση από την αίθουσα αγώνων.

στ) ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ: Τουλάχιστον 300 τ.μ., αν είναι δυνατόν ενιαία, κλιματιζόμενη, με καλό φωτισμό και χωρίς ενοχλητικούς περιβαλλοντικούς θορύβους.

ζ). ΔΙΑΤΡΟΦΗ( ισχύει για περιπτώσεις εκτός Αθηνών/Θεσσαλονίκης ) : Το εστιατόριο του ξενοδοχείου να καλύπτει τις ανάγκες 900 τουλάχιστον ατόμων. Το γεύμα και το δείπνο με μπουφέ τριών τουλάχιστον φαγητών.

Οι ώρες του πρωινού, γεύματος και δείπνου θα καθορισθούν από την ΕΣΟ.

η). ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ: Επάρκεια σε τουαλέτες, κυλικείο.

8. ΜΕΤΑΦΟΡΑ: Προσφορά για τη μεταφορά παικτών και συνοδών.

9. ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ: Ο διοργανωτής σε κάθε περίπτωση αναλαμβάνει να καλύψει τις παρακάτω δαπάνες και υποχρεώσεις:

---Δαπάνες οδοιπορικών επιθεώρησης εγκαταστάσεων (φιλοξενία).
---Μεταφορά, φιλοξενία και αμοιβή του προσωπικού ( διαιτητές, γραμματεία, Internet, γραφείο τύπου κ.λ.π. ).
---Φιλοξενία τριών μελών του ΔΣ της ΕΣΟ (εποπτεία διοργάνωσης – εκπροσώπηση), σε μονόκλινα δωμάτια.
---Διάθεση αιθουσών.
---Εξεύρεση και μεταφορά υλικού.
---Έντυπο υλικό διοργάνωσης ( Αφίσες, πανώ, παρτιδόφυλλα, γραφική ύλη, κ.λ.π )
---Ενημέρωση Μ.Μ.Ε.
---Αγορά επάθλων (κύπελλα, μετάλλια κλπ.).
---Τελετές έναρξης (προαιρετικά) – λήξης.

Γ. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ

1. Για την ανάθεση της διοργάνωσης θα προσμετρήσουν :

Α. Ο βαθμός κάλυψης των δαπανών φιλοξενίας και μεταφοράς.

Β. Η ποιότητα των τεχνικών και διοργανωτικών συνθηκών.

Γ. Ο προγραμματισμός παράλληλων εκδηλώσεων ( διαλέξεις, σιμουλτανέ, σεμινάρια, εκθέσεις κ.λ.π ).

2. Η αξιολόγηση των προσφορών θα γίνει από την Επιτροπή Αξιολόγησης Προσφορών ( Ε.Α.Π. ) της Ε.Σ.Ο., σε ειδική για το σκοπό αυτό συνεδρίασή της.

3. Οι προσφορές υποβάλλονται σφραγισμένες στην προθεσμία που έχει ορισθεί. Ανοίγονται κατά την διάρκεια της συνεδρίασης της Ε.Α.Π.

4. Οι προσφορές θα περιλαμβάνουν αναλυτικά τις προσφερόμενες τιμές για μονόκλινο, δίκλινο και τρίκλινο δωμάτιο στα προτεινόμενα ξενοδοχεία, για τους αθλητές και τους συνοδούς, τις προσφερόμενες τιμές για τα προτεινόμενα μέσα μεταφοράς και τυχόν προσφερόμενες εκπτώσεις, πλήρη περιγραφή των τεχνικών και διοργανωτικών συνθηκών ( αίθουσα αγώνων, χώροι, παρεχόμενες υπηρεσίες,, παράλληλες εκδηλώσεις κ.λ.π ) καθώς και ρητή διαβεβαίωση για τη πλήρη κάλυψη των διοργανωτικών δαπανών με αναλυτική αναφορά ( αριθμός προσωπικού, προσφερόμενα έπαθλα κ.λ.π ).

5. Μετά την επιλογή της καλύτερης προσφοράς και πριν την τελική απόφαση θα γίνει επιθεώρηση του ξενοδοχείου από μέλη της Ε.Α.Π. και τον Πρόεδρο του Δ.Σ. της ΕΣΟ , προκειμένου να διαπιστωθούν όσα αναγράφονται στην προσφορά. Αμέσως μετά παίρνεται η τελική απόφαση. Αν είναι αρνητική, γίνεται η ίδια διαδικασία για την δεύτερη πρόταση αν υπάρχει, διαφορετικά επανεξετάζεται η πρώτη προσφορά με επαναδιαπραγμάτευση για την βελτίωση των συνθηκών.

6. Η Ε.Σ.Ο. δεν δεσμεύεται να αναθέσει τη διοργάνωση στον μειοδότη.

Δ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

1. Κάθε προσφορά πρέπει να συνοδεύεται από παράβολο συμμετοχής ύψους 100 ευρώ καταβλητέο με οποιονδήποτε από τους αποδεκτούς τρόπους καταβολής παραβόλου (απευθείας στην ΕΣΟ, επί αποδείξει στο λογαριασμό τραπέζης της ΕΣΟ ή με ταχυδρομική επιταγή) που εκπίπτει υπέρ της ΕΣΟ.

2. Μετά την ανάθεση της διοργάνωσης πρέπει εντός 3 εργασίμων ημερών να κατατεθεί εγγυητική επιστολή ή απ΄ ευθείας κατάθεση στο λογαριασμό της ΕΣΟ ποσού 2.000 ευρώ. Η εγγύηση επιστρέφεται μετά την έγκριση του απολογισμού της διοργάνωσης από το ΔΣ της ΕΣΟ (με την αίρεση της παρ. Ε.2)

3. Επιτρέπεται διάρκεια δεσμευτικής προσφοράς για περισσότερα από ένα χρόνια.

4. Στην προσφορά επιτρέπεται να συμπεριλαμβάνεται η ενίσχυση των σκοπών της ΕΣΟ με εισφορά σε χρήμα, είδος ή παροχή υπηρεσιών.

Ε. ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

1. Μετά το πέρας της διοργάνωσης κατατίθεται στο ΔΣ της ΕΣΟ έκθεση του παρατηρητή και του διοργανωτή εντός 5 εργασίμων ημερών.

2. Το ΔΣ στην επόμενη συνεδρίασή του εξετάζει τον απολογισμό της διοργάνωσης και σε περίπτωση μη καλής εκτέλεσής της σύμφωνα με την προσφορά, διατηρεί το δικαίωμα να επιβάλλει ποινική ρήτρα στο διοργανωτή, η οποία αν είναι οικονομικής φύσης θα παρακρατηθεί από την καταβληθείσα εγγύηση. Το ύψος της παρακράτησης θα αποφασιστεί ύστερα από εισήγηση της Τεχνικής Επιτροπής.

ΣΤ. ΔΙΑΦΟΡΑ

1. Οι αναφερόμενοι όροι θεωρούνται ανεπιφύλακτα αποδεκτοί, πλέον των οποιωνδήποτε προσθέτων προσφορών του διοργανωτή.

2. Ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να συμπεριλάβει στην οργανωτική επιτροπή που θα συστήσει τα 3 μέλη του ΔΣ που θα φιλοξενηθούν κατά την διάρκεια των αγώνων και θα έχουν συγκεκριμένες αρμοδιότητες (καθορισμένες από το ΔΣ της ΕΣΟ) για της στήριξή της διοργάνωσης.

 


34ο ΔΙΑΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Α’ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

Α. ΓΕΝΙΚΑ

1. Σύμφωνα με τo αγωνιστικό πρόγραμμα του 2005 , το διασυλλογικό πρωτάθλημα Α’ εθνικής κατηγορίας θα διεξαχθεί στις 3 έως 10.7.2005. Θα συμμετάσχουν 16 ομάδες με 12μελή σύνθεση.

2. Από το πρόγραμμα προκύπτουν, οκτώ - τουλάχιστον διανυκτερεύσεις για τους αγωνιζόμενους, τους συνοδούς και το προσωπικό

3. Από προηγούμενη εμπειρία υπολογίζεται ότι θα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για τη διανυκτέρευση τουλάχιστον 300 ατόμων.

4. H ΕΣΟ διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής των ημερομηνιών. Σε περίπτωση που η διοργάνωση έχει ήδη ανατεθεί, οι ημερομηνίες μπορούν να αλλάξουν μόνο ύστερα από σύμφωνη γνώμη του διοργανωτή.

Β. ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

Οι ενδιαφερόμενοι διοργανωτές (Ενώσεις – Τοπικές Επιτροπές – Σύλλογοι) θα πρέπει να εξασφαλίσουν:

1. ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ: 12 διαιτητές, υπολογίζοντας 1 ανά συνάντηση (8), 2 επιπλέον, συν τον επικεφαλή διαιτητή ( chief arbiter ), συν ένα βοηθό επικεφαλή διαιτητή. Επιπλέον περίπου 5 άτομα για τη μηχανογράφηση της διοργάνωσης (internet, bulletin, γραφείο τύπου κλπ). Γενικά, μαζί με τους υπεύθυνους διοικητικής μέριμνας ( γραμματεία, διευθυντής αγώνων, παρατηρητής αγώνων κ.λ.π ), το προσωπικό θα είναι τουλάχιστον 16-18 άτομα.
Ο επικεφαλής διαιτητής ορίζεται από το Δ.Σ. της ΕΣΟ, ύστερα από πρόταση του Γραφείου Διαιτησίας. Οι υπόλοιποι διαιτητές ορίζονται από το Γραφείο Διαιτησίας της ΕΣΟ, σε συνεργασία με τον Επικεφαλής Διαιτητή, λαμβανομένης υπ’ όψιν και τυχόν πρότασης του διοργανωτή. Το υπόλοιπο προσωπικό ορίζεται από τον διοργανωτή, με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΣΟ.
Ο διευθυντής αγώνων ορίζεται από τον διοργανωτή, με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΣΟ.
Ο παρατηρητής των αγώνων ορίζεται από το Δ.Σ. της ΕΣΟ και έχει ως αποκλειστική αρμοδιότητα τον έλεγχο και την παρακολούθηση της εκτέλεσης των όρων της συμφωνίας ανάθεσης για τη διοργάνωση καθ’ όλη τη διάρκεια των αγώνων.
Είναι απαραίτητη η παρουσία ιατρού των αγώνων με μέριμνα του διοργανωτή.
Το Δ.Σ. της Ε.Σ.Ο διατηρεί το δικαίωμα ορισμού Τεχνικού Διευθυντή των αγώνων, ο οποίος θα έχει την αρμοδιότητα επίλυσης τεχνικών θεμάτων της διοργάνωσης και υποβοήθησης του έργου του Επικεφαλής Διαιτητή και του Διευθυντή Αγώνων. Τα έξοδα του Τεχνικού Διευθυντή των αγώνων ( μεταφορά, πλήρης φιλοξενία, αμοιβή ) καλύπτονται εξολοκλήρου από τον διοργανωτή.

2. ΥΛΙΚΟ: Ο διοργανωτής πρέπει να μεριμνήσει για την μεταφορά με δικά του έξοδα όλου του απαραίτητου υλικού και εξοπλισμού που διατίθεται από την Ομοσπονδία ( τουλάχιστον 120 χρονόμετρα, 120 σετ σκακιέρες και κομμάτια). Επιπλέον απαιτούνται καρέκλες και τραπέζια για 220 περίπου άτομα (παίκτες, προσωπικό).

3. ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ : Ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να έχει πλήρη μηχανογραφική υποστήριξη στη διάθεση του επικεφαλής διαιτητή, της Γραμματείας, του γραφείου τύπου, του προσωπικού Bulletin και του προσωπικού Internet ( Ηλεκτρονικoί Υπολογιστές, Εκτυπωτές, Φωτοτυπικά, Fax, κ.λ.π ).

4. BULLETIN : Ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να εκδίδει bulletin ανά γύρο, που να περιέχει όλες τις παιγμένες παρτίδες . Τα τεύχη του bulletin θα διανέμονται δωρεάν σε όλες τις ομάδες που συμμετέχουν στους αγώνες,( 5 bulletin ανά ομάδα ), ενώ επιπλέον τεύχη είναι δυνατόν να διατίθενται επί πληρωμή. Τυχόν διάθεση CD με παρτίδες και άλλα στοιχεία της διοργάνωσης θα προσμετρήσει στην προσφορά του διοργανωτή.

5. INTERNET - ΖΩΝΤΑΝΗ ΚΑΛΥΨΗ ΠΑΡΤΙΔΩΝ: Ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να μεταδίδει ζωντανά στο διαδίκτυο, μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας, τουλάχιστον 24 παρτίδες ανά γύρο πρωταθλήματος, Επίσης είναι υποχρεωμένος να διαμορφώσει στην ίδια ιστοσελίδα ειδικό υποσέλιδο για το πρωτάθλημα με αναλυτικά αποτελέσματα, βαθμολογίες, κ.λ.π.

6. ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ : Ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να στελεχώσει γραφείο τύπου για τη καθημερινή ενημέρωση των Μ.Μ.Ε. με δελτία τύπου, συνεντεύξεις κ.λ.π.
7. ΠΡΟΒΟΛΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ: Ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να μεριμνήσει για την προβολή της διοργάνωσης με τον καλύτερο τρόπο (εκτύπωση αφισών, ανάρτηση πανώ, Μ.Μ.Ε.).

8. ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ για τουλάχιστον 300 άτομα ( ισχύει για περιπτώσεις διεξαγωγής εκτός Αθηνών/Θεσσαλονίκης ):

Τουλάχιστον Β! κατηγορίας με δωμάτια (μονόκλινα, δίκλινα και τρίκλινα) που να διαθέτουν οπωσδήποτε :

α1). Κλιματισμό ανάλογα με την εποχή (ψύξη ή θέρμανση)
α2). Ζεστό νερό συνεχώς
α3). Τηλεφωνική σύνδεση
α4). Τηλεόραση

β). ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ( ισχύει για περιπτώσεις εκτός Αθηνών/Θεσσαλονίκης ): Αν η απόσταση ενός ή περισσοτέρων ξενοδοχείων από την αίθουσα των αγώνων είναι μεγαλύτερη από 800 μ. ( περπάτημα 10- 15 λεπτών ), ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να εγκαταστήσει υπηρεσία συγκοινωνίας που θα συνδέει τα ξενοδοχεία με την αίθουσα των αγώνων στο χρονικό διάστημα τουλάχιστον μισή ώρα πριν από την έναρξη και μέχρι μισή ώρα μετά τη λήξη των αγώνων, ώστε να εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη και έγκαιρη μεταφορά όλων των αγωνιζόμενων από και προς τον αγωνιστικό χώρο.
Η παραπάνω συγκοινωνιακή σύνδεση θα προσφέρεται δωρεάν σε κάθε πρόσωπο που συνδέεται με τους αγώνες ( αθλητές, συνοδοί, διαιτητές, προσωπικό της διοργάνωσης, κ.λ.π. ), στη δε προσφορά του διοργανωτή θα περιλαμβάνεται συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα σύνδεσης και θα διασφαλίζεται ρητά η λειτουργία του συστήματος συγκοινωνίας.

γ). ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΓΩΝΩΝ: Τουλάχιστον 350 τμ, αν είναι δυνατόν ενιαία, κλιματιζόμενη, με καλό φωτισμό και χωρίς ενοχλητικούς περιβαλλοντικούς θορύβους. Πρόβλεψη για θεατές στον αγωνιστικό χώρο ( διαχωρισμός περιοχής παικτών με σκοινιά ).

δ). ΓΡΑΦΕΙΑ: Ιδιαίτερα γραφεία για τη γραμματεία αγώνων, τον επικεφαλής διαιτητή, το γραφείο τύπου, το Internet και το Bulletin.

ε). ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ: Ένα χώρο αναλύσεων με τουλάχιστον 15 τραπέζια με σκακιέρες, σε κάποια απόσταση από τον χώρο αγώνων.

στ). ΔΙΑΤΡΟΦΗ ( ισχύει για περιπτώσεις διεξαγωγής εκτός Αθηνών/Θεσσαλονίκης ) : Το εστιατόριο του ξενοδοχείου να καλύπτει τις ανάγκες 320 τουλάχιστον ατόμων. Το γεύμα και το δείπνο με μπουφέ τριών τουλάχιστον φαγητών.

Οι ώρες του πρωινού, γεύματος και δείπνου θα καθορισθούν από την ΕΣΟ.

ζ). ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ: Επάρκεια σε τουαλέτες, κυλικείο.

9. ΜΕΤΑΦΟΡΑ: Προσφορά για τη μεταφορά παικτών και συνοδών.

10. ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ: Ο διοργανωτής σε κάθε περίπτωση αναλαμβάνει να καλύψει τις παρακάτω δαπάνες και υποχρεώσεις:

---Δαπάνες οδοιπορικών επιθεώρησης εγκαταστάσεων (φιλοξενία).
---Μεταφορά, φιλοξενία και αμοιβή όλου του προσωπικού ( διαιτητές, γραμματεία, Internet, bulletin, γραφείο τύπου κ.λ.π. ).
---Διάθεση αιθουσών.
---Εξεύρεση και μεταφορά υλικού.
---Έντυπο υλικό διοργάνωσης ( Αφίσες, πανώ, παρτιδόφυλλα, γραφική ύλη, κ.λ.π )
---Έκδοση bulletin και ζωντανή μετάδοση παρτίδων στο διαδίκτυο.
---Αγορά επάθλων (κύπελλα, μετάλλια κλπ.).
---Τελετές έναρξης (προαιρετικά) – λήξης.

Γ. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ

1. Για την ανάθεση της διοργάνωσης θα προσμετρήσουν :

Α. Ο βαθμός κάλυψης των δαπανών φιλοξενίας και μεταφοράς.

Β. Η ποιότητα των τεχνικών και διοργανωτικών συνθηκών.

2. Η αξιολόγηση των προσφορών θα γίνει από την Επιτροπή Αξιολόγησης Προσφορών ( Ε.Α.Π. ) της Ε.Σ.Ο.

3. Οι προσφορές υποβάλλονται σφραγισμένες στην προθεσμία που έχει ορισθεί. Ανοίγονται κατά την διάρκεια της συνεδρίασης της Ε.Α.Π.

4. Οι προσφορές θα περιλαμβάνουν αναλυτικά τις προσφερόμενες τιμές για μονόκλινο, δίκλινο και τρίκλινο δωμάτιο στα προτεινόμενα ξενοδοχεία, για τους αθλητές και για τους συνοδούς, τις προσφερόμενες τιμές για τα προτεινόμενα μέσα μεταφοράς και τυχόν προσφερόμενες εκπτώσεις,, πλήρη περιγραφή των τεχνικών και διοργανωτικών συνθηκών ( αίθουσα αγώνων, χώροι, παρεχόμενες υπηρεσίες, κ.λ.π ) καθώς και ρητή διαβεβαίωση για τη πλήρη κάλυψη των διοργανωτικών δαπανών με αναλυτική αναφορά ( αριθμός προσωπικού, προσφερόμενα έπαθλα κ.λ.π ).

5. Μετά την επιλογή της καλύτερης προσφοράς και πριν την τελική απόφαση θα γίνει επιθεώρηση του ξενοδοχείου από μέλη της Ε.Α.Π. και τον Πρόεδρο του Δ.Σ. της ΕΣΟ , προκειμένου να διαπιστωθούν όσα αναγράφονται στην προσφορά. Αμέσως μετά παίρνεται η τελική απόφαση. Αν είναι αρνητική, γίνεται η ίδια διαδικασία για την δεύτερη πρόταση αν υπάρχει, διαφορετικά επανεξετάζεται η πρώτη προσφορά με επαναδιαπραγμάτευση για την βελτίωση των συνθηκών.

6. Η Ε.Σ.Ο. δεν δεσμεύεται να αναθέσει τη διοργάνωση στον μειοδότη.

Δ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

1. Κάθε προσφορά πρέπει να συνοδεύεται από παράβολο συμμετοχής ύψους 100 ευρώ καταβλητέο με οποιονδήποτε από τους αποδεκτούς τρόπους καταβολής παραβόλου (απευθείας στην ΕΣΟ, επί αποδείξει στο λογαριασμό τραπέζης της ΕΣΟ ή με ταχυδρομική επιταγή) που εκπίπτει υπέρ της ΕΣΟ.

2. Μετά την ανάθεση της διοργάνωσης πρέπει εντός 3 εργασίμων ημερών να κατατεθεί εγγυητική επιστολή ή απ΄ ευθείας κατάθεση στο λογαριασμό της ΕΣΟ ποσού 2.500 ευρώ. Σε περίπτωση που οι διοργανώσεις του διασυλλογικού πρωταθλήματος Α’ εθνικής και των πανελληνίων ατομικών νεανικών πρωταθλημάτων ανατεθούν «πακέτο» στον ίδιο διοργανωτή, το ποσό της εγγύησης μπορεί να είναι 4.000 ευρώ. Η εγγύηση επιστρέφεται μετά την έγκριση του απολογισμού της διοργάνωσης από το ΔΣ της ΕΣΟ (με την αίρεση της παρ. Ε.2)

3. Επιτρέπεται διάρκεια δεσμευτικής προσφοράς για περισσότερα από ένα χρόνια.

4. Στην προσφορά επιτρέπεται να συμπεριλαμβάνεται η ενίσχυση των σκοπών της ΕΣΟ με εισφορά σε χρήμα, είδος ή παροχή υπηρεσιών.

 

Ε. ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

1. Μετά το πέρας της διοργάνωσης κατατίθεται στο ΔΣ της ΕΣΟ έκθεση του παρατηρητή και του διοργανωτή εντός 5 εργασίμων ημερών.

2. Το ΔΣ στην επόμενη συνεδρίασή του εξετάζει τον απολογισμό της διοργάνωσης και σε περίπτωση μη καλής εκτέλεσής της σύμφωνα με την προσφορά, διατηρεί το δικαίωμα να επιβάλλει ποινική ρήτρα στο διοργανωτή, η οποία αν είναι οικονομικής φύσης θα παρακρατηθεί από την καταβληθείσα εγγύηση. Το ύψος της παρακράτησης θα αποφασιστεί ύστερα από εισήγηση της Τεχνικής Επιτροπής.

 

ΣΤ. ΔΙΑΦΟΡΑ
Οι αναφερόμενοι όροι θεωρούνται ανεπιφύλακτα αποδεκτοί, πλέον των οποιωνδήποτε προσθέτων προσφορών του διοργανωτή.

 

 

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΝΕΑΝΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ 2005
(ΑΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΗΛΙΚΙΩΝ 8 ΕΩΣ 16 ΕΤΩΝ)

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

Α. ΓΕΝΙΚΑ

1. Σύμφωνα με την προκήρυξη, η τελική φάση θα διεξαχθεί στις 26.6 έως 2.7.2005. Οι προκρινόμενοι με επιδότηση της συμμετοχής τους από την ΕΣΟ είναι 152, ενώ θα συμμετέχουν και άλλοι με καταβολή παραβόλου ( ελεύθερη συμμετοχή ).

2. Από το πρόγραμμα προκύπτουν επτά τουλάχιστον διανυκτερεύσεις για τους αγωνιζόμενους, τους συνοδούς και το προσωπικό.

3. Από προηγούμενη εμπειρία υπολογίζεται ότι θα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για τη διανυκτέρευση τουλάχιστον 650 ατόμων.

4. Η Ε.Σ.Ο. διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής των ημερομηνιών. Σε περίπτωση που η διοργάνωση έχει ήδη ανατεθεί, οι ημερομηνίες μπορούν να αλλάξουν μόνο ύστερα από σύμφωνη γνώμη του διοργανωτή.

Β. ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

Οι ενδιαφερόμενοι φορείς (ενώσεις, τοπικές επιτροπές, σύλλογοι, κτλ.) θα πρέπει να εξασφαλίσουν:

1. ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ: 30 περίπου διαιτητές συνολικά, υπολογίζοντας 2 τουλάχιστον ανά κατηγορία ( 10 όμιλοι ) με την προσθήκη 1 διαιτητή ανά 30 συμμετέχοντες ( π.χ για 60 συμμετοχές στον όμιλο 2 διαιτητές, για 80 3 διαιτητές κ.λ.π ), συν τους 2 βοηθούς επικεφαλής ανά τομέα ( αγόρια – κορίτσια ), τον επικεφαλής διαιτητή ( chief arbiter ) και επιπλέον 2 για τις κληρώσεις ( αγόρια – κορίτσια ). Επιπλέον περίπου 6 άτομα για τη μηχανογράφηση της διοργάνωσης (internet, bulletin, γραφείο τύπου κλπ). Γενικά, μαζί με τους υπεύθυνους διοικητικής μέριμνας ( γραμματεία, διευθυντής αγώνων, παρατηρητής αγώνων κ.λ.π ), το προσωπικό θα είναι τουλάχιστον 40 άτομα.
Ο επικεφαλής διαιτητής ορίζεται από το Δ.Σ. της ΕΣΟ., ύστερα από πρόταση του Γραφείου Διαιτησίας. Οι υπόλοιποι διαιτητές ορίζονται από το Γραφείο Διαιτησίας της ΕΣΟ, σε συνεργασία με τον Επικεφαλής Διαιτητή, λαμβανομένης υπ’ όψιν και τυχόν πρότασης του διοργανωτή. Το υπόλοιπο προσωπικό ορίζεται από τον διοργανωτή, με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΣΟ.
Ο διευθυντής αγώνων ορίζεται από τον διοργανωτή, με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΣΟ.
Ο παρατηρητής των αγώνων ορίζεται από το Δ.Σ. της ΕΣΟ και έχει ως αποκλειστική αρμοδιότητα τον έλεγχο και την παρακολούθηση της εκτέλεσης των όρων της συμφωνίας ανάθεσης για τη διοργάνωση καθ’ όλη τη διάρκεια των αγώνων.
Είναι απαραίτητη η παρουσία ιατρού των αγώνων με μέριμνα του διοργανωτή.
Το Δ.Σ. της Ε.Σ.Ο διατηρεί το δικαίωμα ορισμού Τεχνικού Διευθυντή των αγώνων, ο οποίος θα έχει την αρμοδιότητα επίλυσης τεχνικών θεμάτων της διοργάνωσης και υποβοήθησης του έργου του Επικεφαλής Διαιτητή και του Διευθυντή Αγώνων. Τα έξοδα του Τεχνικού Διευθυντή των αγώνων ( μεταφορά, πλήρης φιλοξενία, αμοιβή ) θα καλύπτονται εξολοκλήρου από τον διοργανωτή.

2. ΥΛΙΚΟ: Ο διοργανωτής πρέπει να μεριμνήσει για την μεταφορά με δικά του έξοδα όλου του απαραίτητου υλικού και εξοπλισμού που διατίθεται από την Ομοσπονδία ( τουλάχιστον 200 χρονόμετρα, 200 σετ σκακιέρες και κομμάτια). Επιπλέον πρέπει να μεριμνήσει για καρέκλες και τραπέζια για 400 περίπου άτομα (παίκτες, προσωπικό).

3. ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ : Ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να έχει πλήρη μηχανογραφική υποστήριξη στη διάθεση του επικεφαλής διαιτητή, της Γραμματείας, του γραφείου τύπου, του bulletin και του Internet
( Ηλεκτρονικoί Υπολογιστές, Εκτυπωτές, Φωτοτυπικά, Fax , κ.λ.π ).

4. BULLETIN : Ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να εκδίδει bulletin ανά γύρο, που να περιέχει τουλάχιστον 50 παρτίδες από όλες τις κατηγορίες ( 5 ανά κατηγορία ). Τα τεύχη του bulletin θα διανέμονται δωρεάν σε όλους τους συμμετέχοντες στους αγώνες,( 1 bulletin ανά παίκτη ), ενώ επιπλέον τεύχη είναι δυνατόν να διατίθενται επί πληρωμή. Τυχόν διάθεση CD με παρτίδες και άλλα στοιχεία της διοργάνωσης θα προσμετρήσει στην προσφορά του διοργανωτή.

5. INTERNET- ΖΩΝΤΑΝΗ ΚΑΛΥΨΗ ΠΑΡΤΙΔΩΝ : Ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να μεταδίδει ζωντανά στο διαδίκτυο, μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας, τουλάχιστον 24 παρτίδες ανά γύρο πρωταθλήματος, Επίσης είναι υποχρεωμένος να διαμορφώσει στην ίδια ιστοσελίδα ειδικό υποσέλιδο για το πρωτάθλημα με αναλυτικά αποτελέσματα, βαθμολογίες, κ.λ.π.

6. ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ : Ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να στελεχώσει γραφείο τύπου για τη καθημερινή ενημέρωση των Μ.Μ.Ε. με δελτία τύπου, συνεντεύξεις κ.λ.π.

7. ΠΡΟΒΟΛΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ: Ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να μεριμνήσει για την προβολή της διοργάνωσης με τον καλύτερο τρόπο (εκτύπωση αφισών, ανάρτηση πανώ, Μ.Μ.Ε.).

8. ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ : για τουλάχιστον 650 άτομα ( ισχύει για περιπτώσεις εκτός Αθηνών / Θεσσαλονίκης ):

Τουλάχιστον Β! κατηγορίας με δωμάτια (μονόκλινα, δίκλινα και τρίκλινα) που να διαθέτουν οπωσδήποτε :
α1). Κλιματισμό ανάλογα με την εποχή (ψύξη ή θέρμανση)
α2). Ζεστό νερό συνεχώς
α3). Τηλεφωνική σύνδεση
α4). Τηλεόραση
β). ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ( ισχύει για περιπτώσεις εκτός Αθηνών/Θεσσαλονίκης ): Αν η απόσταση ενός ή περισσοτέρων ξενοδοχείων από την αίθουσα των αγώνων είναι μεγαλύτερη από 800 μ. ( περπάτημα 10- 15 λεπτών ), ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να εγκαταστήσει υπηρεσία συγκοινωνίας που θα συνδέει τα ξενοδοχεία με την αίθουσα των αγώνων στο χρονικό διάστημα τουλάχιστον μισή ώρα πριν από την έναρξη και μέχρι μισή ώρα μετά τη λήξη των αγώνων, ώστε να εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη και έγκαιρη μεταφορά όλων των αγωνιζόμενων από και προς τον αγωνιστικό χώρο.
Η παραπάνω συγκοινωνιακή σύνδεση θα προσφέρεται δωρεάν σε κάθε πρόσωπο που συνδέεται με τους αγώνες ( αθλητές, συνοδοί, διαιτητές, προσωπικό της διοργάνωσης, κ.λ.π. ), στη δε προσφορά του διοργανωτή θα περιλαμβάνεται συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα σύνδεσης και θα διασφαλίζεται ρητά η λειτουργία του συστήματος συγκοινωνίας.
γ). ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΓΩΝΩΝ: Τουλάχιστον 500 τμ, αν είναι δυνατόν ενιαία, κλιματιζόμενη, με καλό φωτισμό και χωρίς ενοχλητικούς περιβαλλοντικούς θορύβους. Πρόβλεψη για θεατές στον αγωνιστικό χώρο ( διαχωρισμός περιοχής παικτών με σκοινιά ).
δ). ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ: Ένα χώρο αναλύσεων με τουλάχιστον 15 τραπέζια με σκακιέρες, σε κάποια απόσταση από τον χώρο αγώνων.
ε). ΓΡΑΦΕΙΑ: Ιδιαίτερα γραφεία για τη γραμματεία αγώνων, τον επικεφαλής διαιτητή, το γραφείο τύπου, το Internet και το Bulletin.
στ). ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ ΣΥΝΟΔΩΝ: Χώρο αναμονής για 300 περίπου άτομα σε κοντινή απόσταση από την αίθουσα αγώνων.
ζ). ΔΙΑΤΡΟΦΗ( ισχύει για περιπτώσεις εκτός Αθηνών/Θεσσαλονίκης ) : Το εστιατόριο του ξενοδοχείου να καλύπτει τις ανάγκες 650 τουλάχιστον ατόμων. Το γεύμα και το δείπνο με μπουφέ τριών τουλάχιστον φαγητών.
Οι ώρες του πρωινού, γεύματος και δείπνου θα καθορισθούν από την ΕΣΟ.
η). ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ: Επάρκεια σε τουαλέτες, κυλικείο.

9. ΜΕΤΑΦΟΡΑ: Προσφορά για τη μεταφορά παικτών και συνοδών.

10. ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ: Ο διοργανωτής σε κάθε περίπτωση αναλαμβάνει να καλύψει τις παρακάτω δαπάνες και υποχρεώσεις:

---Δαπάνες οδοιπορικών επιθεώρησης εγκαταστάσεων (φιλοξενία).
---Μεταφορά, φιλοξενία και αμοιβή όλου του προσωπικού (διαιτητές, γραμματεία, Internet, bulletin, γραφείο τύπου κ.λ.π.).
---Φιλοξενία τριών μελών του ΔΣ της ΕΣΟ (εποπτεία διοργάνωσης – εκπροσώπηση), σε μονόκλινα δωμάτια.
---Διάθεση αιθουσών.
---Εξεύρεση και μεταφορά υλικού.
---Έντυπο υλικό διοργάνωσης ( Αφίσσες, πανώ, παρτιδόφυλλα, γραφική ύλη, κ.λ.π )
---Έκδοση bulletin, ενημέρωση Μ.Μ.Ε και ζωντανή μετάδοση παρτίδων στο διαδίκτυο.
---Αγορά επάθλων (κύπελλα, μετάλλια κλπ.).
---Τελετές έναρξης (προαιρετικά) – λήξης.

Γ. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ

1. Για την ανάθεση της διοργάνωσης θα προσμετρήσουν :

Α. Ο βαθμός κάλυψης των δαπανών φιλοξενίας και μεταφοράς.
Β. Η ποιότητα των τεχνικών και διοργανωτικών συνθηκών.
Γ. Ο προγραμματισμός παράλληλων εκδηλώσεων ( διαλέξεις, σιμουλτανέ, σεμινάρια, εκθέσεις κ.λ.π ).

2. Η αξιολόγηση των προσφορών θα γίνει από την Επιτροπή Αξιολόγησης Προσφορών ( Ε.Α.Π. ) της Ε.Σ.Ο., σε ειδική για το σκοπό αυτό συνεδρίασή της.
3. Οι προσφορές υποβάλλονται σφραγισμένες στην προθεσμία που έχει ορισθεί. Ανοίγονται κατά την διάρκεια της συνεδρίασης της Ε.Α.Π.
4. Οι προσφορές θα περιλαμβάνουν αναλυτικά τις προσφερόμενες τιμές για μονόκλινο, δίκλινο και τρίκλινο δωμάτιο στα προτεινόμενα ξενοδοχεία, για τους επιδοτούμενους από την ΕΣΟ αθλητές, για τους μη επιδοτούμενους από την ΕΣΟ αθλητές και για τους συνοδούς, καθώς και την κατανομή των επιδοτούμενων αθλητών σε δίκλινα και τρίκλινα δωμάτια, τις προσφερόμενες τιμές για τα προτεινόμενα μέσα μεταφοράς και τυχόν προσφερόμενες εκπτώσεις, πλήρη περιγραφή των τεχνικών και διοργανωτικών συνθηκών ( αίθουσα αγώνων, χώροι, παρεχόμενες υπηρεσίες, κ.λ.π ), καθώς και ρητή διαβεβαίωση για τη πλήρη κάλυψη των διοργανωτικών δαπανών με αναλυτική αναφορά ( αριθμός προσωπικού, προσφερόμενα έπαθλα, τελετές, παράλληλες εκδηλώσεις, κ.λ.π ).
5. Μετά την επιλογή της καλύτερης προσφοράς και πριν την τελική απόφαση θα γίνει επιθεώρηση του ξενοδοχείου από μέλη της Ε.Α.Π. και τον Πρόεδρο του Δ.Σ. της ΕΣΟ , προκειμένου να διαπιστωθούν όσα αναγράφονται στην προσφορά. Αμέσως μετά παίρνεται η τελική απόφαση. Αν είναι αρνητική, γίνεται η ίδια διαδικασία για την δεύτερη πρόταση αν υπάρχει, διαφορετικά επανεξετάζεται η πρώτη προσφορά με επαναδιαπραγμάτευση για την βελτίωση των συνθηκών.
6. Η Ε.Σ.Ο. δεν δεσμεύεται να αναθέσει τη διοργάνωση στον μειοδότη.

Δ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

1. Κάθε προσφορά πρέπει να συνοδεύεται από παράβολο συμμετοχής ύψους 100 ευρώ καταβλητέο με οποιονδήποτε από τους αποδεκτούς τρόπους καταβολής παραβόλου (απευθείας στην ΕΣΟ, επί αποδείξει στο λογαριασμό τραπέζης της ΕΣΟ ή με ταχυδρομική επιταγή) που εκπίπτει υπέρ της ΕΣΟ.

2. Μετά την ανάθεση της διοργάνωσης πρέπει εντός 3 εργασίμων ημερών να κατατεθεί εγγυητική επιστολή ή απ΄ ευθείας κατάθεση στο λογαριασμό της ΕΣΟ ποσού 2.500 ευρώ. Σε περίπτωση που οι διοργανώσεις των πανελληνίων ατομικών νεανικών πρωταθλημάτων και του διασυλλογικού πρωταθλήματος Α’ εθνικής ανατεθούν «πακέτο» στον ίδιο διοργανωτή, το ποσό της εγγύησης μπορεί να είναι 4.000 ευρώ. Η εγγύηση επιστρέφεται μετά την έγκριση του απολογισμού της διοργάνωσης από το ΔΣ της ΕΣΟ (με την αίρεση της παρ. Ε.2)

3. Επιτρέπεται διάρκεια δεσμευτικής προσφοράς για περισσότερα από ένα χρόνια.

4. Τα παράβολα συμμετοχής των αθλητών ανήκουν στην ΕΣΟ, εκτός αν η προσφορά προτείνει κάτι διαφορετικό.

4. Στην προσφορά επιτρέπεται να συμπεριλαμβάνεται η ενίσχυση των σκοπών της ΕΣΟ με εισφορά σε χρήμα, είδος ή παροχή υπηρεσιών.

Ε. ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

1. Μετά το πέρας της διοργάνωσης κατατίθεται στο ΔΣ της ΕΣΟ έκθεση του παρατηρητή και του διοργανωτή εντός 5 εργασίμων ημερών.

2. Το ΔΣ στην επόμενη συνεδρίασή του εξετάζει τον απολογισμό της διοργάνωσης και σε περίπτωση μη καλής εκτέλεσής της σύμφωνα με την προσφορά, διατηρεί το δικαίωμα να επιβάλλει ποινική ρήτρα στο διοργανωτή, η οποία αν είναι οικονομικής φύσης θα παρακρατηθεί από την καταβληθείσα εγγύηση. Το ύψος της παρακράτησης θα αποφασιστεί ύστερα από εισήγηση της Τεχνικής Επιτροπής.

ΣΤ. ΔΙΑΦΟΡΑ

1. Οι αναφερόμενοι όροι θεωρούνται ανεπιφύλακτα αποδεκτοί, πλέον των οποιωνδήποτε προσθέτων προσφορών του διοργανωτή.

2. Ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να συμπεριλάβει στην οργανωτική επιτροπή που θα συστήσει τα 3 μέλη του ΔΣ που θα φιλοξενηθούν κατά την διάρκεια των αγώνων και θα έχουν συγκεκριμένες αρμοδιότητες (καθορισμένες από το ΔΣ της ΕΣΟ) για της στήριξή της διοργάνωσης.

 

Eπιστροφή στην αρχή της σελίδας  •  Επιστροφή στη σελίδα των Προκηρύξεων

copyright © 2003, All rights reserved. Powered by GALANIS SPORTS DATA