Κεντρική σελίδα | Ιστορία | Ειδήσεις | Κανονισμοί | Καλεντάρι | Βαθμοί ELO | Ενώσεις - Σωματεία | Σχολικό Σκάκι | Επικοινωνία

ΔΕΛΤΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ

35ο ΔΙΑΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Α’ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ



Α. ΓΕΝΙΚΑ

1. Σύμφωνα με τo αγωνιστικό πρόγραμμα του 2006 , το διασυλλογικό πρωτάθλημα Α’ εθνικής κατηγορίας θα διεξαχθεί στις 3 έως 10.7.2006. Θα συμμετάσχουν 16 ομάδες με 12μελή σύνθεση.

2. Από το πρόγραμμα προκύπτουν, οκτώ - τουλάχιστον διανυκτερεύσεις για τους αγωνιζόμενους, τους συνοδούς και το προσωπικό

3. Από προηγούμενη εμπειρία υπολογίζεται ότι θα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για τη διανυκτέρευση τουλάχιστον 400 ατόμων.

4. H ΕΣΟ διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής των ημερομηνιών. Σε περίπτωση που η διοργάνωση έχει ήδη ανατεθεί, οι ημερομηνίες μπορούν να αλλάξουν μόνο ύστερα από σύμφωνη γνώμη του διοργανωτή.

Β. ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

Οι ενδιαφερόμενοι διοργανωτές (Ενώσεις – Τοπικές Επιτροπές – Σύλλογοι) θα πρέπει να εξασφαλίσουν:

1. ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ: 12 διαιτητές, υπολογίζοντας 1 ανά συνάντηση (8), 2 επιπλέον, συν τον επικεφαλή διαιτητή ( chief arbiter ), συν ένα βοηθό επικεφαλή διαιτητή. Επιπλέον περίπου 5 άτομα για τη μηχανογράφηση της διοργάνωσης (internet, bulletin, γραφείο τύπου κλπ). Γενικά, μαζί με τους υπεύθυνους διοικητικής μέριμνας ( γραμματεία, διευθυντής αγώνων, παρατηρητής αγώνων κ.λ.π ), το προσωπικό θα είναι τουλάχιστον 16-18 άτομα.
Ο επικεφαλής διαιτητής ορίζεται από την ΚΕΔ. Οι υπόλοιποι διαιτητές ορίζονται από την ΚΕΔ, λαμβάνοντας υπ όψη τη γνώμη του Επικεφαλής Διαιτητή καθώς και τις τυχόν προτάσεις του διοργανωτή. Το υπόλοιπο προσωπικό ορίζεται από τον διοργανωτή, με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΣΟ.
Ο διευθυντής αγώνων ορίζεται από τον διοργανωτή, με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΣΟ.
Ο παρατηρητής των αγώνων ορίζεται από το Δ.Σ. της ΕΣΟ και έχει ως αποκλειστική αρμοδιότητα τον έλεγχο και την παρακολούθηση της εκτέλεσης των όρων της συμφωνίας ανάθεσης για τη διοργάνωση καθ’ όλη τη διάρκεια των αγώνων.
Είναι απαραίτητη η παρουσία ιατρού των αγώνων με μέριμνα του διοργανωτή.
Το Δ.Σ. της Ε.Σ.Ο διατηρεί το δικαίωμα ορισμού Τεχνικού Διευθυντή των αγώνων, ο οποίος θα έχει την αρμοδιότητα επίλυσης τεχνικών θεμάτων της διοργάνωσης και υποβοήθησης του έργου του Επικεφαλής Διαιτητή και του Διευθυντή Αγώνων. Τα έξοδα του Τεχνικού Διευθυντή των αγώνων ( μεταφορά, πλήρης φιλοξενία, αμοιβή ) καλύπτονται εξολοκλήρου από τον διοργανωτή.

2. ΥΛΙΚΟ: Ο διοργανωτής πρέπει να μεριμνήσει για την μεταφορά με δικά του έξοδα όλου του απαραίτητου υλικού και εξοπλισμού που διατίθεται από την Ομοσπονδία ( τουλάχιστον 120 χρονόμετρα, 120 σετ σκακιέρες και κομμάτια). Επιπλέον απαιτούνται καρέκλες και τραπέζια για 220 περίπου άτομα (παίκτες, προσωπικό).

3. ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ : Ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να έχει πλήρη μηχανογραφική υποστήριξη στη διάθεση του επικεφαλής διαιτητή, της Γραμματείας, του γραφείου τύπου, του προσωπικού Bulletin και του προσωπικού Internet ( Ηλεκτρονικoί Υπολογιστές, Εκτυπωτές, Φωτοτυπικά, Fax, κ.λ.π ).

4. BULLETIN: Ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να εκδίδει bulletin ανά γύρο, που να περιέχει όλες τις παιγμένες παρτίδες . Τα τεύχη του bulletin θα διανέμονται δωρεάν σε όλες τις ομάδες που συμμετέχουν στους αγώνες,( 5 bulletin ανά ομάδα ), ενώ επιπλέον τεύχη είναι δυνατόν να διατίθενται επί πληρωμή. Τυχόν διάθεση CD η αποθηκευτικού μέσου USB, με παρτίδες και άλλα στοιχεία της διοργάνωσης θα προσμετρήσει στην προσφορά του διοργανωτή.

5. INTERNET - ΖΩΝΤΑΝΗ ΚΑΛΥΨΗ ΠΑΡΤΙΔΩΝ: Ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να μεταδίδει ζωντανά στο διαδίκτυο, μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας, τουλάχιστον 24 παρτίδες ανά γύρο πρωταθλήματος, Επίσης είναι υποχρεωμένος να διαμορφώσει στην ίδια ιστοσελίδα ειδικό υποσέλιδο για το πρωτάθλημα με αναλυτικά αποτελέσματα, βαθμολογίες, κ.λ.π.

6. ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ : Ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να στελεχώσει γραφείο τύπου για τη καθημερινή ενημέρωση των Μ.Μ.Ε. με δελτία τύπου, συνεντεύξεις κ.λ.π.
7. ΠΡΟΒΟΛΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ: Ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να μεριμνήσει για την προβολή της διοργάνωσης με τον καλύτερο τρόπο (εκτύπωση αφισών, ανάρτηση πανώ, Μ.Μ.Ε.).

8. ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ για τουλάχιστον 400 άτομα ( ισχύει για περιπτώσεις διεξαγωγής εκτός Αθηνών/Θεσσαλονίκης ):

Τουλάχιστον Β! κατηγορίας με δωμάτια (μονόκλινα, δίκλινα και τρίκλινα) που να διαθέτουν οπωσδήποτε :

α1). Κλιματισμό
α2). Ζεστό νερό συνεχώς
α3). Τηλεφωνική σύνδεση
α4). Τηλεόραση

β). ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ( ισχύει για περιπτώσεις εκτός Αθηνών/Θεσσαλονίκης ): Αν η απόσταση ενός ή περισσοτέρων ξενοδοχείων από την αίθουσα των αγώνων είναι μεγαλύτερη από 800 μ. ( περπάτημα 10- 15 λεπτών ), ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να εγκαταστήσει υπηρεσία συγκοινωνίας που θα συνδέει τα ξενοδοχεία με την αίθουσα των αγώνων στο χρονικό διάστημα τουλάχιστον μισή ώρα πριν από την έναρξη και μέχρι μισή ώρα μετά τη λήξη των αγώνων, ώστε να εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη και έγκαιρη μεταφορά όλων των αγωνιζόμενων από και προς τον αγωνιστικό χώρο.
Η παραπάνω συγκοινωνιακή σύνδεση θα προσφέρεται δωρεάν σε κάθε πρόσωπο που συνδέεται με τους αγώνες ( αθλητές, συνοδοί, διαιτητές, προσωπικό της διοργάνωσης, κ.λ.π. ), στη δε προσφορά του διοργανωτή θα περιλαμβάνεται συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα σύνδεσης και θα διασφαλίζεται ρητά η λειτουργία του συστήματος συγκοινωνίας.

γ). ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΓΩΝΩΝ: Τουλάχιστον 350 τμ, αν είναι δυνατόν ενιαία, κλιματιζόμενη, με καλό φωτισμό και χωρίς ενοχλητικούς περιβαλλοντικούς θορύβους. Πρόβλεψη για θεατές στον αγωνιστικό χώρο ( διαχωρισμός περιοχής παικτών ).

δ). ΓΡΑΦΕΙΑ: Ιδιαίτερα γραφεία για τη γραμματεία αγώνων, τον επικεφαλής διαιτητή, το γραφείο τύπου, το Internet και το Bulletin.

ε). ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ: Ένα χώρο αναλύσεων με τουλάχιστον 15 τραπέζια με σκακιέρες, σε κάποια απόσταση από τον χώρο αγώνων.

στ). ΔΙΑΤΡΟΦΗ ( ισχύει για περιπτώσεις διεξαγωγής εκτός Αθηνών/Θεσσαλονίκης ) : Το εστιατόριο του ξενοδοχείου να καλύπτει τις ανάγκες 400 τουλάχιστον ατόμων. Το γεύμα και το δείπνο με μπουφέ τριών τουλάχιστον φαγητών.

Οι ώρες του πρωινού, γεύματος και δείπνου θα καθορισθούν από την ΕΣΟ.

ζ). ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ: Επάρκεια σε τουαλέτες, κυλικείο.

9. ΜΕΤΑΦΟΡΑ: Προσφορά για τη μεταφορά παικτών και συνοδών.

10. ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ: Ο διοργανωτής σε κάθε περίπτωση αναλαμβάνει να καλύψει τις παρακάτω δαπάνες και υποχρεώσεις:

---Δαπάνες οδοιπορικών επιθεώρησης εγκαταστάσεων (φιλοξενία).
---Μεταφορά, πλήρη φιλοξενία και αμοιβή όλου του προσωπικού ( διαιτητές, γραμματεία, Internet, bulletin, γραφείο τύπου κ.λ.π. Οι διαιτητές αμείβονται το ελάχιστον σύμφωνα με την κατηγορία τους και τους γύρους του Πρωταθλήματος, ο Βοηθός Επικεφαλής Διαιτητής με 20% επιπλέον και Επικεφαλής Διαιτητής με 50% επιπλέον ).
---Διάθεση αιθουσών.
---Εξεύρεση και μεταφορά υλικού.
---Έντυπο υλικό διοργάνωσης ( Αφίσες, πανώ, παρτιδόφυλλα, γραφική ύλη, κ.λ.π )
---Έκδοση bulletin και ζωντανή μετάδοση παρτίδων στο διαδίκτυο.
---Αγορά επάθλων (κύπελλα, μετάλλια κλπ.).
---Τελετές έναρξης (προαιρετικά) – λήξης.


Γ. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ

1. Για την ανάθεση της διοργάνωσης θα προσμετρήσουν :

Α. Ο βαθμός κάλυψης των δαπανών φιλοξενίας και μεταφοράς.

Β. Η ποιότητα των τεχνικών και διοργανωτικών συνθηκών.

2. Η αξιολόγηση των προσφορών θα γίνει από την Επιτροπή Αξιολόγησης Προσφορών ( Ε.Α.Π. ) της Ε.Σ.Ο.

3. Οι προσφορές υποβάλλονται σφραγισμένες στην προθεσμία που έχει ορισθεί. Ανοίγονται κατά την διάρκεια της συνεδρίασης της Ε.Α.Π.

4. Οι προσφορές θα περιλαμβάνουν αναλυτικά τις προσφερόμενες τιμές για μονόκλινο, δίκλινο και τρίκλινο δωμάτιο στα προτεινόμενα ξενοδοχεία, για τους αθλητές και για τους συνοδούς, τις προσφερόμενες τιμές για τα προτεινόμενα μέσα μεταφοράς και τυχόν προσφερόμενες εκπτώσεις,, πλήρη περιγραφή των τεχνικών και διοργανωτικών συνθηκών ( αίθουσα αγώνων, χώροι, παρεχόμενες υπηρεσίες, κ.λ.π ) καθώς και ρητή διαβεβαίωση για τη πλήρη κάλυψη των διοργανωτικών δαπανών με αναλυτική αναφορά ( αριθμός προσωπικού, προσφερόμενα έπαθλα κ.λ.π ).

5. Μετά την επιλογή της καλύτερης προσφοράς και πριν την τελική απόφαση θα γίνει επιθεώρηση του ξενοδοχείου από μέλη της Ε.Α.Π. και τον Πρόεδρο του Δ.Σ. της ΕΣΟ , προκειμένου να διαπιστωθούν όσα αναγράφονται στην προσφορά. Αμέσως μετά παίρνεται η τελική απόφαση. Αν είναι αρνητική, γίνεται η ίδια διαδικασία για την δεύτερη πρόταση αν υπάρχει, διαφορετικά επανεξετάζεται η πρώτη προσφορά με επαναδιαπραγμάτευση για την βελτίωση των συνθηκών.

6. Η Ε.Σ.Ο. δεν δεσμεύεται να αναθέσει τη διοργάνωση στον μειοδότη.

Δ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

1. Κάθε προσφορά πρέπει να συνοδεύεται από παράβολο συμμετοχής ύψους 100 ευρώ καταβλητέο με οποιονδήποτε από τους αποδεκτούς τρόπους καταβολής παραβόλου (απευθείας στην ΕΣΟ, επί αποδείξει στο λογαριασμό τραπέζης της ΕΣΟ ή με ταχυδρομική επιταγή) που εκπίπτει υπέρ της ΕΣΟ.

2. Μετά την ανάθεση της διοργάνωσης πρέπει εντός 3 εργασίμων ημερών να κατατεθεί εγγυητική επιστολή ή απ΄ ευθείας κατάθεση στο λογαριασμό της ΕΣΟ ποσού 2.500 ευρώ. Σε περίπτωση που οι διοργανώσεις του διασυλλογικού πρωταθλήματος Α’ εθνικής και των πανελληνίων ατομικών νεανικών πρωταθλημάτων ανατεθούν «πακέτο» στον ίδιο διοργανωτή, το ποσό της εγγύησης μπορεί να είναι 4.000 ευρώ. Η εγγύηση επιστρέφεται μετά την έγκριση του απολογισμού της διοργάνωσης από το ΔΣ της ΕΣΟ (με την αίρεση της παρ. Ε.2)

3. Επιτρέπεται διάρκεια δεσμευτικής προσφοράς για περισσότερα από ένα χρόνια.

4. Στην προσφορά επιτρέπεται να συμπεριλαμβάνεται η ενίσχυση των σκοπών της ΕΣΟ με εισφορά σε χρήμα, είδος ή παροχή υπηρεσιών.

Ε. ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

1. Μετά το πέρας της διοργάνωσης κατατίθεται στο ΔΣ της ΕΣΟ έκθεση του παρατηρητή και του διοργανωτή εντός 5 εργασίμων ημερών.

2. Το ΔΣ στην επόμενη συνεδρίασή του εξετάζει τον απολογισμό της διοργάνωσης και σε περίπτωση μη καλής εκτέλεσής της σύμφωνα με την προσφορά, διατηρεί το δικαίωμα να επιβάλλει ποινική ρήτρα στο διοργανωτή, η οποία αν είναι οικονομικής φύσης θα παρακρατηθεί από την καταβληθείσα εγγύηση. Το ύψος της παρακράτησης θα αποφασιστεί ύστερα από εισήγηση της Επιτροπής Αξιολόγησης Προσφορών.

ΣΤ. ΔΙΑΦΟΡΑ

Οι αναφερόμενοι όροι θεωρούνται ανεπιφύλακτα αποδεκτοί, πλέον των οποιωνδήποτε προσθέτων προσφορών του διοργανωτή.
 

Eπιστροφή στην αρχή της σελίδας  •  Επιστροφή στη σελίδα των Προκηρύξεων

copyright © 2003, All rights reserved. Powered by GALANIS SPORTS DATA